joi, 3 aprilie 2008

gretos? da!

aseara am dormit la ai mei
dimineata am dat o tura p acasa
k sa imi pun masca zilnica
...acum e decent...
pot pleca la job...



dar...
in timp ce imi caligrafiam sprancenele
am facut cunostinta cu colegul de camera....


pe fiusu l-am ucis acu vreo 3 saptamani...


il cheama marcel

are creo 15 cm lungime
cca 10-15 grame
milioane de membre

usor bejuliu
si transparent
cu doua antenute poroase
....si stiti la gandacii de bucatarie in partea dorsala le atarna doua chestii ....?
e asa are si marcel dar mai mari....mult mai mari...

pe junior l-am ucis cu sange rece....de fapt cu un spray barbatesc pe care am uitat sa il bag in bagajul din marchiza de acum 3 luni jumate....
atunci a functionat cu brio....



eeeeeee.....surpriza....
lui marcel ii place....
cred ca a mancat osemintele juniorului si a facut anticorpi....



mai mult ca sigur e imun...

si asa urmeaza o sapt plina....
am un nou scop in viata!


da
va trebui...


cred ca voi ucide din nou....

imi pare rau....

ha! mint !mint! mint! mint!


abia astept sa il killaresk p marcel!!!!!


rip

Niciun comentariu: