marți, 25 martie 2008

dar...dar....dar...eu...TE IUBESC!!!!!

sambata...
dubii?
casa....
baie,
lunga......
fresh and funky!
sunat sisi :D
expirat?
da
:)
taxi

- pelicanu buna seara....
in 5
multumesc

-Pe Brezoianu 4 ,va rog!
- la expirat?
-da
other side
10 roni
stampila de turma
o tequila moka
am pierdut biletu

hmmm....
-un white russian te rog!
-si un lucky
merci
multa lume
muzica buna
imi place :)
ha ha
hi hi
boyz

girlz


boyz and girlz.....
smoke
smoke again
hi hi
ha ha.....
senzatie de duminica
la mare
lounge
catamatan
alb
ochelari mari
negri
camasa alba de panza topita
mojito
de phazz
bun

7 dim
other side goes on
15 pers
14+1
1= roaker

roakerul catre mine....

" -stii eu te urmaresc de ceva vreme.....pauza
isi alege cuvintele rozandu-shi unghiile vizibil timorat....
isi ia inima in dinti...mai incearca o data...
- stii nu sunt un criminal in serie si nici stocker.....dar te urmaresc de vreo 2 ani....
si ...si..si....si...
se inroseste..
mai da o sansa ....
se balbaie din nou
deja e nervos...
-DAR...DAR...DAR....EU....TE IUBESC!"



......imi pare rau ....am fost colosal de nesimtita:)))))))))))

nu m-am putut abtine ...am busit intr-un ras isteric...si singura replica i-am putut adresa in situatia data.....

"......ia da-te ma mai incolo....."


... cel mai trist e ca in ochii lui beti de sutele de votca seci ,sticlea o sinceritate covarsitoare de clasa a unspea.....

bun asa....e lumina si iar am uitat ochelarii de soare....

Niciun comentariu: