miercuri, 16 aprilie 2008

quest...la IKEA

dupa cum spuneam
m-am mutat din vulcanescu.....

inapoi in minunata Ozana cea frumos curgatoare.....

ai mei m-au primit....ce puteau sa faca....singura odrasla....
dar surpriza....am aparut cu ver-o 10-12 saci imensi de haine si multe alte porcarii care au umplut casa.....
-Io nu am unde sa le pun!si in dulap nu am loc!
-Pai si eu c fac???
-Hmmm.....sa luam inca un sifonier?
-unde il punem?
-Pai fii atenta....aia o mutam acolo ....aia acolo....
ala la tara ....
astea in sufragerie....
alelalte pe hol ...
de pe hol inapoi in sufragerie....da daca le punem in balcon????!!!!!
-.....
-......

-Nu vrei mai bine sa luam un dormitor????
-Da logic...dar din banii cui??
-Mai am eu niste bani pe card de care nu stie taicatu....shhhh!
-OK :D


a urmat un quest cu maicamea prin toate depozitele de mobila din bucuresti....
horror....

aseara am ajuns la IKEA.....
bun....

dupa ce m-am excitat maxim vreo 3 ore bantuind de nebuna si facand poze pe ascuns cu telefonul la ce mi-a placut (am nevoie de aprobarea fortelor supreme) .....
am gasit!
un dormitor superb compus de mine la vreo 21 de milioane....
ajung acasa
expun situatia
se da ok-ul
toate bune si frumoase.....

dimineata imi suna telefonul....
madre....
-da mami.
-ce faci?
-bine, in drum spre job
-auzi?
-da...zi....
- da la depozitul ala de la budapesta te mai duci?
-de ce?????
-pai ma gandeam......e cam alb dormitorul care iti place tie......


ce mai pot raspunde la asa ceva?????
.....simplu....NU!.....

happy end

Niciun comentariu: