vineri, 4 aprilie 2008

"Un homme et une femme"

iar nu am dormit azinoapte...
am pazit vehement usa lui marcel
... nu m-a vizitat

l-am asteptat in zadar....

ma rog ...
a fost o noapte productiva
...french movie night....

am inceput cu "L'Ami de mon amie"....dragut de duminica seara la un sprtz si o canasta....
pe la 3 dim am continuat cu "jeux d'enfants"....a mia oara....
dar nu ma pot satura.....iubesc acest film....si tot a mia oara m-a umflat bocitul la final....

si pe la cinci....dupa 3 pachete de tigari si gatul sucit de cat m-am intors peste perna in asteptarea lui marcel cu papucul pe perna....
"Un homme et une femme"....

senzational....
nu va spun nimic despre acest film decat ca m-a tinut treaza pana la sfarsit .....

10+...
atat.

Un comentariu:

Jean Bica spunea...

Desi sunt prea putin miscat de sentimentalisme, filmu jeux d'enfants mi-a lasat si mie o senzatie pe care nu o pot uita si l-am recomandat tuturor.