joi, 6 martie 2008

dimineata o sa iti sparga fata....

cea mai adevarata dimineata....si nu vb de gen"tare" ....adevarata ca realitate....am deschis ochii si am fost navalita de toate adevarurile pe care le-am eludat pana acum m-au lovit drept in fata si a trebuit intr-un final sa le accept...."sa fii iubita"...oare pentru ce fel de oameni este aceasta urare? oare e spusa din necesitatea ta de a confirma...ca nu voi fi iubita....si ca tu ai incercat sa te speli pe maini facand o urare?"sa fii iubita"....ceva de genu ...io nu mai am loc dar te faci tu mare si gasesti un prost sa te iubeasca....nu cum ai fi vrut tu dar asa de control...ca sa nu te simti chiar atat de singura....si cand deschizi ochii si chiar realizezi ca da...esti un om care isi doreste ceea ce nu va putea avea niciodata....da am inteles ...totul e repetitiv....dar daca nu e la momentul potrivit....degeaba e repetitiv....si golurile de care iti vorbeam....sunt din ce in ce mai apasatoare si pentru ca nu vreau sa le umplu se transforma in noduri stranse ce cu greu le voi mai dezlega....si crezand ka acum cand sunt noduri nu vor mai fi asa apasatoare....m-am inselat acum nu mai apasa ....strang din ce in ce mai tare si dor al dracului de tare.....incerc sa sterg sangele de pe mainile mintii mele care nu ma lasa sa ma impac cu mine....si oricat as sterge nu se curata in 5 minute e acolo ....curgand siroaie....vreau sa ma dezbrac de mine...sa ma intorc pe dos si sa ma privesc in oglinda....dezbracata de principii si frustrari si complexe stupide....sa fiu din nou un plan....un gand...si sa ma imbrac cu mine doar cand are rost....cand va trebui....cand nu voi mai fi asa....cand imi voi dori sa fiu eu.....cand va fi ok sa fiu eu....vreau sa deschid ochii si sa fie totul bine....sa nu am de ce sa ma indoiesc de nimic...sa simt mirosul de cafea....marea sa loveasca nisipul sistematic ....sa mananc mere verzi dar dulci....sa mai dorm 5 minute ...sa ma ascund sub asternutul alb si racoros ....sa simt nisipul care zgarie podeaua....sa stau ....efectiv sa stau si sa nu am nici o framantare....nu ....nu m-ash plictisi....pt k nu as fi singura...dar ce sa vezi ....deschid ochii si mai larg ...da ....inca stiu sa visez....ma fac eu mare .....si daca ma fac mare c?k tot rahatul ala e...numa k e mai mare aku....si da visele genereaza speranta si speranta vise.....ce tare! speranta moare ultima ....visele se destrama primele si cu cat iti doresti mai tare cu atat scad sansele de a se realiza acel vis dorit cu atata ardoare....mi s-a reprosat acum ceva ani k sunt rece...ca nu sunt in stare sa iubesc si sa fac compromisuri....e ce sa vezi .....dorinta ta s-ar putea implini.....cu cat ti-ai dorit mai tare sa te pot iubi macar un pic din cat m-ai iubit tu ...cu atata nu am putut....nici pe mine macar nu mai sunt in stare sa ma mai iubesc....

Niciun comentariu: