joi, 6 martie 2008

un pamflet?...hmmm... nus

... da inca un cutremur....
sau poate doar un camion?...chiar sa fi baut atat de mult?
nu cred ...dar...totusi....pret de 3 secunde s-a oprit curentul si nu stiam ce sa fac mai intai.......sa ma imbrac?(f cald....) sa o trezesc pe mona care doarme atat de adanc incat mai mult ca sigur nu ajungem la faithless....sa fug?...sa ma panichez?nu...astept replicile...
na...ce sa fac...si io ca omu'....
...hmm....da aragazul monei ar trebui sa aibe instructiuni....am vrut sa fac cafea....nu mi-a iesit....
mona inca doarme...
viseaza....
a adormit cu tigarea in mana si inca nu imi explic cat echilibru sa posezi incat sa se fumeze pana la cotor,sa nu cada in pat sa nu dai foc la casa si totusi nici macar sa nu te arzi la degete....
un mister...
mmm da...am in fata un uichend gol....cred k ma duc la tara....hamac .....bronz....visini...si caini....una bucata pereche parinti....una bucata matusa stres...
da e ok k am ajuns la stadiul la care nu o mai aud....
muncitori....
gaini....
pisici ....
curci...
mai trece cate o briza de la ecarisaj...alea alea....ce iti poti dori mai mult?cum sa nu fac toples in asemenea conditii primitoare?dar acasa nu e nimeni?
gata...s-a dus uichendul minunat intre cei patru pereti din curul bucurestiului....eu si monstrii...muru...zorro...mursica ...si...gizela evident....
cei patru companioni care ma injura de fiecare data cand raman cate 2-3 zile nemancati ....iar eu ...
hmmm. ....
da ...
ce frumos...
un pamflet....
v-a placut....?
trist dar din pacate adevarat....
la dracu'...mint ....
nu e un pamflet....
asta e ....

Niciun comentariu: