joi, 6 martie 2008

ma fac eu mare.....

.... as avea asa de multe de povestit...
da nus d unde sa incep....
da stiu...i
ncep cu simplul fapt k am iar datorii la maikamea si nu am fost p akasa...iar,....pt k evident nu am de unde sa le dau banii...
logik...k i-am baut...heloo...
k iar sunt intr-o stare d kkt...
k nu imi gasec cotlonul ala in care totul e ok
...si nu ai griji si esti pseudo-fericit...
..si tot il caut si nu il gasesk...s-a ascuns atat de bine..
..la un moment dat ajunsesem la concluzia k raiul este un maldar imens format din lucrurile care"au facut picioare"
...sau le-ai pierdut prin casa si nu numai si nu le-ai mai gasit niciodata...si cred k la baza acestui maldar e starea mea de pseudo-fericire...deocamdata am ajuns sa mimez fericirea foarte bine....
asa...unde ramasesem?
la bani ...
oameni...
temeri ..
si alte porcarii...
mdea....
am ajuns sa fiu copilul meu...sa imi identific una dintre vocile mele cu parintele care voi fi si imi reprosez ce i-as reprosa kinderului meu care ar face asemenea prostii....
da am mai multe voci care imi apar in diverse momente ale vietii...
am ajuns sa le personalizez...
..trist?
nu e chiar caterinka ..
..nu ma plictisesc...
pot purta dialoguri de ore intregi cu mine insami.....
da iar vb prostii...p
oate ca va veni si o dimineata in care ma voi trezi si nu imi voi mai spune...
"....las k ma fac io mare si va arat io voua...."
....si chiar sa ma fi facut mare....

Niciun comentariu: